نمی دانم این نکته را می توان عمومیت داد یا نه،که چرا در این مملکت کسانی که بیشتر دلسوزی می کنند فشح، لعنت و بدنام می شوند و کسانی که دزدی و .... می کنند قهرمان ملی و ... می شوند.
در ترم تابستان تصمیم گرفتم یک موضوعی را از طریق چهار دانشجو کاردانی (مستقل= : عدم ارتبط باهم) بررسی نمایم و آن که چگونه می توان در انتهای ترم دانشجویان را از دبیر راضی نگه داشت؟ ابتدا لازم به توضیح است با توجه به اینکه روحیات و فرهنگ دانشجویان متفاوت بوده لذا در نتیجه بی تاثیر نیست.
دانشجو1:سعی نمودم با دانشجو 1 طبق قوانین آموزشی و براساس کتاب های درسی که محتمل بر مباحث سنگین بود اموزش را انجام دهم.
دانشجو2:سعی نمودم با دانشجو 2 براساس روحیات و علاقه و مباحث کاربردی در زندگی به ایشان آموزش دهم.
دانشجو 3:سعی نمودم با دانشجو 3 مطابق آموزش های دانشجو 2 و 1 انجام دهم.
دانشجو 4:سعی نمودم با دانشجو 4 اصلا هیچ کاری انجام ندهم.
دانشجو1: قوانین و آیین نامه نظام مهندسی ساختمان،شکست کار(MSP)،نرم افزار اتوکد،فتوشاپ،انجام عملی پروژه ساختمانی،نقشه برداری و تهیه گزارش کار
دانشجو2: بررسی و بحث از دانشجو جهت علایق به هنر،اهداف زندگی،ازدواج،شغل آینده،ورزش،موسیقی،ادامه تحصیل،سربازی،مشکلات خانوادگی،فضایل اخلاقی،آموزش قرآن
دانشجو3:قوانین و آیین نامه نظام مهندسی ساختمان،شکست کار(MSP)،نرم افزار اتوکد،فتوشاپ،انجام عملی پروژه ساختمانی،نقشه برداری و تهیه گزارش،بررسی و بحث از دانشجو جهت علایق به هنر،اهداف زندگی،ازدواج،شغل آینده،ورزش،موسیقی،ادامه تحصیل،سربازی،مشکلات خانوادگی،فضایل اخلاقی،آموزش قرآن
دانشجو4:هیچ فعالیتی با دانشجو 4 صورت نگرفت.
نمره دانشجو اول براساس یادگیری مباحث صورت گرفت.
نمره دانشجو دوم بر اساس نظر خود دانشجو صورت گرفت.
نمره دانشجو سوم ابتدا از روی مطالب یادگیری به دانشجو گفته سپس نمره نهایی را خود دانشجو اعلام نمود.
نمره نفر چهارم خود دانشجو تعیین نمود که بالاترین نمره را برای خود اعلام نمود.
بعد از شش ماه نتایج اعلام می گردد.
آرمان و آرزو ایرانی...
ما را در سایت آرمان و آرزو ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18