شاید بتوان بگویم از بهترین اساتید دوره های تحصیلیم آقای دکتر حسین خورشیدی فردی با اخلاق،خوش رو و تمامی سجایای یک
استاد نمونه،امروز استاد گران قدر را در کریدور دانشکده علوم دانشگاه یزد دیدم راستش سرم کاملا دوباره مثل همیشه سه تیغ بود (گر بودم) لذا رویمان اجازه نداد مزاحم استاد شویم اما واقعا بزنیم به تخته یا به قول خودشان به زنیم به درب، استاد در همان شکل،شمایل و خوش تیپی باقی مانده اند اما خیلی دلم می خواست احوالی از ایشان بگیرم ان شا ا... دفعه بعد با سری پر مو مزاحم استاد می شوم آرمان و آرزو ایرانی...
ما را در سایت آرمان و آرزو ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:34